دانلود بازی کم حجم کامپیوتری آنامولی کره Anomaly Korea

مطالب محبوب

دانلود بازی کم حجم کامپیوتری آنامولی کره Anomaly Korea

بازی کامپیوتری آنامولی کره Anomaly Korea  منحصرا به صورت فوق قدرتمند برای رایانه های شخصی ، مک و لینوکس منتشر شده است. آنامولی کره گسترش مبارزات را در پیش رو دارد.حمله ی روبات های بیگانه و این بار نیرو های کره در انتظار فاجعه ای نفرت آور هستند.

بازی دارای ژانر اکشن است. بازی اکشن (به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.

تصاویر محیط بازی کامپیوتری آنامولی کره Anomaly Korea :

Anomaly-Korea-1 Anomaly-Korea-4

 Anomaly-Korea-3

سیستم مورد نیاز :

Minimum:
OS: XP SP3
Processor: Core 2 Duo 2.4GHz (E6600) / Athlon X64 3400
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Radeon HD 2600 XT / GeForce 9600 GSO / Intel HD 3000
DirectX: Version 9.0c 0098charge
Hard Drive: 3 GB available space

Recommended:
OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5 series or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Radeon HD 4750 / GeForce GT 240 / Intel HD 4000
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 3 GB available space

توجه : از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

DOWNLOAD

size حجم فایل : ۶۲۰ مگابایت

رمز فایل:WWW.DL97.TK



 

 


Anomaly Korea game for pc , download Anomaly Korea , download Anomaly Korea direct link , بازی کامپیوتری Anomaly Korea , دانلود Anomaly Korea , دانلود بازی , دانلود بازی Anomaly Korea , دانلود بازی Anomaly Korea برای کامپیوتر , دانلود بازی آنامولی کره Anomaly Korea , دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی جدید , دانلود بازی کامپیوتری , دانلود بازی کامپیوتری Anomaly Korea , دانلود بازی کامپیوتری آنامولی کره Anomaly Korea , دانلود بازی کم حجم ,

مطالب مرتبط

ارسال نظر براي اين مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
?
?
برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها برچسب ها

تمامي حقوق مطالب و آهنگ ها و قالب براي دانلود97 محفوظ است و هرگونه کپي برداري بدون ذکر منبع ممنوع مي باشد.